Úklidové služby v Domově Sluníčko 2025–2028
Předmětem Veřejné zakázky je uzavření Rámcové dohody pro zajištění provádění úklidových služeb a s tím souvisejících služeb v objektech Zadavatele. Součástí poskytovaných služeb je rovněž dodávka čistících, desinfekčních a technických prostředků potřebných k úklidu a jiného materiálu vyjma hygienických potřeb dle níže uvedeného odst. 4.2 tohoto článku Zadávací dokumentace. Dodavatel je povinen při realizaci předmětu veřejné zakázky postupovat v souladu s dezinfekčním plánem Zadavatele v platném znění, a to vždy ke dni činění předepsaných úkonů. Používání dezinfekčních prostředků (druhy, koncentrace, termíny používání) se řídí vyhl. 306/2012 Sb., § 10 a je v souladu se schváleným provozním řádem zařízení – desinfekční plán tvoří Přílohu č. 2 Přílohy č. 1 RD – Smlouvy o zajištění úklidových služeb. Podrobně je předmět plnění Veřejné zakázky specifikován v Závazném návrhu RD a dalších přílohách Zadávací dokumentace. Pro vyloučení všech pochybností Zadavatel uvádí, že součástí předmětu plnění Veřejné zakázky není dodávka hygienický potřeb ve smyslu toaletního papíru, papírových ručníků, vůní do osvěžovačů vzduchu, WC gely na toalety a tekuté mýdlo – tyto budou zajištěny stran Zadavatele.
Lhůta pro podání nabídek: 21. 10. 2024 10:00:00
Datum otevírání nabídek: 21. 10. 2024 10:05:00
Adresa veřejné zakázky: https://tenderarena.cz/dodavatel/zakazka/735247